Bon dia, joves! 😎
Aquest pròxim **dissabte 6 de juny** ens veurem per gaudir d’un dia plegats! ✨
📍 Lloc de trobada:
ESTACIÓ INTERMODAL DE PALMA
🕙 Hora de trobada:
9:00H (PUNTUALITAT MÀXIMA)
🎒 Material que heu de dur:
– Gorra 🧢
– Aigua abundant 💧
– Tovallola 🏖️
– Banyador posat 🩳
– Crema solar posada i també dins la motxilla 🧴☀️
– Menjar per compartir (pensau en els vostres monis 😉) 🍉🥪
– Ulleres de busseig, si en teniu i en voleu dur 🤿
– Targeta de transport 🚍
– Esportives 👟
– Roba de recanvi 🩲
🌟 No vos oblideu de venir amb moltes ganes de passar-ho bé!
Ens veiem dissabte! 🤙☀️

Resum de la privadesa
Club d'esplai Xiroi

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.