Boooones famílies!!!
Com ja sabeu, la vostra opinió i mirada són fonamentals per a nosaltres. Ens ajuden a créixer com a esplai i a seguir millorant cada dia.
Per això, vos donam aquest espai per conèixer els vostres suggeriments, aportacions, propostes de millora… El que sigui que ens volgueu comunicar a l’equip de monitors.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdvGTP06hOIBLFyJpqEj7Xgu3RErIY-QyPnB38EuLk5UkKzLA/viewform
Quantes més aportacions rebem, més rica i completa serà aquesta valoració — i més podrem avançar com a comunitat!!!
Moltes gràcies per la vostra col·laboració i confiança.
