Bon dia families!! Aquest 6 de juny els mitjans ens anirem a la platja⛱️⛱️🌊Ens veurem a les 10:00 am a la platja de ciutat jardí: https://maps.app.goo.gl/CyBaJE8LVDbkkyhUA?g_st=ac La trobada serà a les 13h al mateix lloc.
El material que hauran de dur és:
🎒 – Motxilla petita (AMB EL NOM POSAT BEN CLAR)
🧴 – CREMA SOLAR 💧 – Aigua abundant
🥪 – Berenar
🩳 – BANYADOR POSAT
🏖️ – Tovallola (AMB EL NOM DEL NIN/A POSAT)
👕-Muda de recanvi
Per favor, revisau bé tot el material abans de sortir de casa 🙌✨
