Hola famílies! ☺️
Malauradament ja quasi arribam al final d’aquest marevellós curs 😔… però per això em preparat una súper activitat! 🤪
Farem una visita al Museu dels Paparrots😍! Cada infant ha rebut una invitació a la bústia de ca seva, (revisau-les‼️).
Per aquest dia només necessitam:
• aigua
• berenar
• la millos vestimenta de gala
• moltes ganes de passar-ho bé
Mos veim dissabte! Moltes gràcies! 🫶🏻💛
