Hola famílies! ☺️

Malauradament ja quasi arribam al final d’aquest marevellós curs 😔… però per això em preparat una súper activitat! 🤪

Farem una visita al Museu dels Paparrots😍! Cada infant ha rebut una invitació a la bústia de ca seva, (revisau-les‼️).

Per aquest dia només necessitam:
•⁠ ⁠aigua
•⁠ ⁠berenar
•⁠ ⁠la millos vestimenta de gala
•⁠ ⁠moltes ganes de passar-ho bé

Mos veim dissabte! Moltes gràcies! 🫶🏻💛

Resum de la privadesa
Club d'esplai Xiroi

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.