BOOOOONES FAMÍLIES💛
Com bé sabeu, ens queda ben poc per acabar aquest curs 25-26 😭, però per celebrar-ho, vos presentam l’organització de la festa final🥳🥳.
Començarem a les 19:30, i haurem de recollir a partir de les 23:30. Per altra banda, necessitam la vostra col·laboració per dur cadires i taules per tal que tots poguem seure, ja que només disposam d’un número limitat de cadires i taules que ens deixa l’ajuntament.
A més, aquest dia no farem activitats pel matí, només farem la festa final.
L’aigua serà gratuïta per a tothom, però heu de dur tassó reutilitzable.
Els tiquets costaran 7 euros i inclouen:
– Pa amb oli 🍞
– Olives🫒
– Refresc/aigua 🥤
– Postres 🍰
– Catró de bingo 🎫
Per separat es vendran tiquets per refrescs i tiquets per a postres, tot a 1’50 euros. 🧾
Per fer la reserva dels tiquets, emplenau el seguent formulari:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdJFyldi9tZiRLGqk74IvaYutuU8V18hfwwVNU8Yzvj6zxong/viewform?usp=header
Vos esperem a tots a la plaça de la esglesia aquest dissabte 13 de juny!!!!! 💛
