Bon dia, Jovenassssssssossssssss!!!!
Aquest dissabte 9 serà una locura de dia. Per aquest motiu, heu de venir ben ben preparats i preparades.
Ens trobarem, com cada dissabte, a les 10:00 en el Casal de Barri de Son Ferriol, però la localització de la recollida serà sorpresa. La localització es revelerà pel grup de difusió de famílies de Joves. L’hora de la recollida serà a les 14:30.
Per aquest dissabte haureu de dur:
– Targeta TIB o Targeta Única de Transport Públic de Mallorca
– Banyador i tovallola
– Aigua
– Berenar
– Dinar
– POSTRE PER COMPARTIR!!!
Dit això, NO VOS OBLIDEU DE RES.
Mos veim es dissabte!!
Un besi de fresi <3
