Bonnn diaaa famílies de mitjans. 💚🌱
Per aquest cap de setmana s’ha de dur un recipient de iogurt o un cartró d’ous per fer una activitat. Han d’estar buits i nets. 🥚💛
Vos adjuntam imatges perquè sapigueu a què mos referim.


Vos esperam dissabte carregats d’energia.💛😜
