Bon dia famílies! 😊
Aquest dissabte els infants del grup de Petits han de dur un o més rotllos de cartró reutilitzats (de paper de cuina, paper de vàter, etc.).
Els farem servir per a una activitat manual ben divertida, donant-los una segona vida i treballant també la reutilització i el reciclatge ♻️✨
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
Una abraçada,
L’equip de monitors i monitores 💛
